قدرت تخصصی دخانیات ناباروری کاهش باروری

قدرت: تخصصی دخانیات ناباروری کاهش باروری استعمال قلیان اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی آمریکا معتاد به تحریم است/ نیازی نداریم پل شکاف بین آمریکا و اروپا باشیم ، ظریف

محمدجواد ظریف صبح روز یکشنبه در نخستین همایش یکسان سفرا و روسای نمایندگی‌های کشور عزیزمان ایران در خارج از کشور با بخش شخصی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها معتاد

آمریکا معتاد به تحریم است/ نیازی نداریم پل شکاف بین آمریکا و اروپا باشیم ، ظریف

ظریف: آمریکا معتاد به تحریم است/نیازی نداریم پل شکاف بین آمریکا و اروپا باشیم

عبارات مهم : ایران

محمدجواد ظریف صبح روز یکشنبه در نخستین همایش یکسان سفرا و روسای نمایندگی های کشور عزیزمان ایران در خارج از کشور با بخش شخصی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها معتاد به تحریم هستند، گفت: ان شاءالله ما می توانیم به آمریکایی ها نشان دهیم که مجبورند اعتیادشان را ترک کنند. ما این باور را داریم که دنیا به این نتیجه رسیده که باید آمریکا اعتیادش را به تحریم ها برطرف کند.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست یکسان در بخشی از صحبت های خود با اشاره به شکاف ایجاد شده است بین آمریکا و اروپا در عرصه های متفاوت از جمله اقتصادی، تصریح کرد: البته من خام نیستم که بگویم ما می توانیم بین آمریکا و اروپا درگیری ایجاد کنیم. شکافی بین آنها وجود دارد که ما باید از آن استفاده کنیم، نیاز نداریم که پل شکاف آنها باشیم.

این دیپلمات عالیرتبه کشورمان تاکید کرد: نباید دنیا را مجبور کنیم که بین ما و فشار اقتصادی یکی را گزینش کند، ما راه هایی داریم که از امکانات خاص که در این زمینه جهت ما فراهم شده است می توانیم استفاده کنیم. این امکانات خاص شاید وقت خاص ای باشد که باید به آن توجه کنیم، از جمله آن تعامل با شرکت های میانگین و کوچک اروپایی هست، این یک وقت است و این می تواند به پویایی بخش شخصی کشور کمک کند.

آمریکا معتاد به تحریم است/ نیازی نداریم پل شکاف بین آمریکا و اروپا باشیم ، ظریف

ظریف در ادامه صحبت های خود با اشاره به اهمیت تعامل بخش شخصی و همچنین نمایندگی های کشور عزیزمان ایران در خارج از کشور، ادامه داد: ما در وزارت خارجه و همچنین نمایندگی هایمان در خارج از کشور موظف هستیم که به شما فعالان بخش شخصی کمک کنیم و در خدمت شما هستیم، ما باید کمک کنیم که شما صادرات بیشتری داشته باشید و از امکانات بیشتری جهت پیشبرد اهداف خود برخوردار باشید. در این زمینه نیازمند ابتکار و نوآوری هستیم، باید با ابتکار و نوآوری از وقت هایی که پدید می آید استفاده کنیم.

ظریف ادامه داد: در شرایط کنونی در بعضی از موارد ظرفیت های تازه و مشتریان تازه ایجاد می شود، ما باید این بازارها را با ابتکار و نوآوری شناسایی کنیم گرچه کار کردن با رقبا و شرکای سنتی راحت تر است ولی ما در حوزه های تازه می توانیم شرکای بهتری را پیدا کنیم و در واقع باید به این فکر کنیم که ما چه شرکای جدیدی را می توانیم به شما معرفی کنیم.

محمدجواد ظریف صبح روز یکشنبه در نخستین همایش یکسان سفرا و روسای نمایندگی‌های کشور عزیزمان ایران در خارج از کشور با بخش شخصی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها معتاد

محمدجواد ظریف با بیان اینکه زمینه های زیادی جهت رشد تولیدات داخلی و همچنین صادرات غیرنفتی وجود دارد، ادامه داد: جهت این عنوان نیازی نداریم که درگیر مخمصه هایی شویم که هر لحظه با آن روبرو بوده ایم.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها معتاد به تحریم هستند، گفت: تاریخ روابط خارجی آمریکا نشان می دهد که این کشور به طور معمول بیشترین تحریم ها را علیه بیشترین کشورها اعمال کرده هست. در وقت اوباما نیز این اعتیاد به تحریم ها مانع می شد که آنها وظایف و تعهدات خود را اجرایی کنند.

این دیپلمات عالیرتبه کشورمان در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: به لطف خداوند می توانیم شرایط را از هر روز بهتر کنیم چون دنیا در کنار ماست، ما باید از این وقت استفاده کنیم. امروز در شرایط خاص ای قرار داریم، تمام قوای کشور با یکدیگر متحد و منسجم شده است اند جهت اینکه بتوانیم از اوضاع خطیر کنونی عبور کنیم. در این راستا همکاری بخش شخصی بیش از هر وقت دیگری نیاز هست. ما می توانیم فشار را به زیاد کردن تولید ملی و زیاد کردن صادرات غیرنفتی تبدیل کنیم و به آمریکایی ها نشان بدهیم که باید اعتیادشان را ترک کنند. این باور را داریم که دنیا به این نتیجه رسیده که باید آمریکایی ها اعتیادشان به تحریم ها را برطرف کنند.

آمریکا معتاد به تحریم است/ نیازی نداریم پل شکاف بین آمریکا و اروپا باشیم ، ظریف

وی با بیان اینکه ما کشوری هستیم که علیرغم فشارهای آمریکا از امنیت برخورداریم، افزود: متاسفانه امنیت و مشروعیت کشورهای همسایه ما به بیرون وابسته هست، چنان که ما از این عنوان ناراحت هستیم که یک رییس جمهور تازه به دوران رسیده خطاب به کشورهای همسایه ما می گوید که اگر ما دو هفته از شما حمایت نکنیم شما باقی نمی مانید.

ظریف ادامه داد: رییس جمهور آمریکا و اسلاف آن حدود 40 سال است که ما را تحریم کرده اند ولی ما هر روز به لطف خداوند و همت مردم کشور عزیزمان ایران پیشرفت بیشتری کردیم و سربلند شدیم، مشکل ها را تحمل کردیم. من اهل شعار نیستم، مشکل ها را می بینم ولی ما این مشکل ها را تحمل کردیم. شما یک دقیقه تصور کنید که یک نفر بیاید و به شما بگوید که اگر من نباشم شما حتی دو هفته هم دوام نمی آورید، آیا حاضرید این حرف را با تمام منابع دنیا عوض کنید؟

محمدجواد ظریف صبح روز یکشنبه در نخستین همایش یکسان سفرا و روسای نمایندگی‌های کشور عزیزمان ایران در خارج از کشور با بخش شخصی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها معتاد

وی ادامه داد: این سربلندی ساده به دست نیامده هست، حفظ این سربلندی نیازمند همکاری و همفکری هست. ما باید بپذیریم که می توانیم از این مرحله عبور کنیم و به دنیا نشان دهیم که مردم کشور عزیزمان ایران بزرگ تر از کسانی هستند که آنها را تحریم کرده اند، ما می مانیم و آنها خواهند رفت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه در چند هفته اخیر این سومین بار است که در جمع فعالان بخش شخصی حضور پیدا کرده هست، تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی کشور به فعالیت بخش شخصی به عنوان موتور محرکه توسعه کشور و پیشگام عرصه اقتصادی توجه خاص ای دارد و نمایندگی های کشور عزیزمان ایران در خارج از کشور وظیفه خود می دانند که در خدمت فعالان بخش شخصی باشند و تسهیل کننده فعالیت بخش شخصی در خارج از کشور باشند.

آمریکا معتاد به تحریم است/ نیازی نداریم پل شکاف بین آمریکا و اروپا باشیم ، ظریف

وی با بیان اینکه وظیفه ما و همچنین دولت تصدی گری در حوزه اقتصادی نیست، ادامه داد: وظیفه ما این است که تسهیل گر فعالیت شما در این زمینه باشیم.

ظریف با اشاره به برگزاری سمینار یکسان سفرا و فعالان بخش شخصی و اظهار خرسندی از برگزاری این نشست، گفت: امیدوارم در طی این نشست یک همکاری و همراهی جدی تری بین ما در وزارت خارجه و فعالان بخش شخصی صورت بگیرد و باید ابتکار برگزاری این نشست را به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه باید درک مشترکی بین وزارت خارجه و بخش شخصی در عرصه دیپلماسی اقتصادی ایجاد شود، ادامه داد: قطعا ارتباط بین بخش شخصی و دستگاه دیپلماسی کشور یک طرفه نخواهد بود بلکه دو طرفه خواهد بود. از یک طرف شما به اطلاعات نمایندگی های ما در خارج از کشور و همچنین کمک آنها جهت پیشبرد فعالیت تان در عرصه اقتصادی و بازرگانی نیازمندید و مهمتر از آن ما به شما نیازمندیم جهت اینکه به ما اعلام کنید که انجام چه کارهایی امکان پذیر هست، چه چیزی نیاز داریم و در چه حوزه هایی توانایی مسابقه یا مزیت نسبی جهت مسابقه وجود دارد. اینها حوزه هایی است که ما همواره به همکاری شما در ارتباط با آن نیازمندیم.

ظریف در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به بعضی از مشکلاتی که جهت فعالیت های بخش شخصی وجود دارد، گفت: علیرغم این پرسشها ما معتقدیم که شرایط کنونی وقت های زیادی را جهت ارتقا و توسعه بخش اقتصادی فراهم کرده هست. در دنیای کنونی آمریکا علیرغم تمام توان اقتصادی خود، خودش را در انزوا احساس می کند و فکر می کند که جهت پیشبرد اهداف خاص خود نیازمند استفاده از فشارهای آشکار سیاسی هست. در گذشته هنگامی که آمریکا تحریمی را علیه کشور عزیزمان ایران اعمال می کرد کشورهای دیگر از جمله کشورهای اروپایی نیز نه تنها بعضا با او همراهی می کردند بلکه خودشان نیز تحریم های جدیدی را اعمال می کردند. از سوی دیگر تحریم های شورای امنیت علیه کشور عزیزمان ایران نیز بود که به نوعی به تحریم های غیرقانونی که علیه کشور عزیزمان ایران وجود داشت مقبولیت جهانی می داد و آنها تحریم های غیرقانونی خود علیه کشور عزیزمان ایران را در پرتو تحریم های شورای امنیت علیه کشور عزیزمان ایران به پیش می بردند ولی امروز آمریکایی ها نه تنها امکان آن را ندارند که بقیه کشورها و شرکت های اقتصادی را مجبور کنند که با تحریم های آنها همراهی کنند و علیرغم مصوبه شورای امنیت عمل کنند، بلکه می بینیم قطعنامه 2231 شورای امنیت از کشورها می خواهد که اقداماتی را انجام ندهند که مانع اجرای قطعنامه 2231 شود.

وی ادامه داد: آمریکایی ها مجبور هستند که به بانک ها و دولت های خارجی فشار بیاورند که آنها علیرغم تعهدات بین المللی خود عمل کنند. آمریکایی ها در گذشته مدعی نمایندگی دنیا بودند ولی مشکلی که امروز پیش آمده این است که آمریکایی ها اکنون در برابر نظم لیبرال اقتصاد جهانی ایستاده اند، نظمی که خودشان سال ها جهت ایجاد آن تلاش کرده اند.

ظریف ادامه داد: در این چارچوب می بینیم که یک نوع مسابقه و مقابله حاکم شده است است البته نباید انتظار داشته باشیم که این مقابله به زودی آشکار شود آیا که حضور آمریکا در عرصه مالی دنیا باعث شده است که آمریکایی ها با قلدری بخواهند اهداف خود را به پیش ببرند، اکنون دنیا در برابر یک گزینش قرار گرفته هست، این گزینش جهت همه جهانیان مشخص و روشن است گرچه جهت کشور عزیزمان ایران و ملت کشور عزیزمان ایران حدود 40 سال پیش مشخص شده است بود.

وی گفت: اروپایی ها و فعالان اقتصادی اروپا باید تصمیم بگیرند که آیا می خواهند با نگاه اروپایی منافع اروپا را دنبال کنند یا منافع آمریکا و منافع شخص ترامپ که بعضا علیه منافع آنهاست، این یک وقت خاص ای به وجود آورده و ما می توانیم از این وقت استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، پیش از صحبت های وزیر امور خارجه، شافعی رییس اتاق بازرگانی کشور عزیزمان ایران به بیان نقطه نظرات و همچنین بعضی از پرسشها کنونی عرصه فعالان بخش شخصی اقتصاد کشور پرداخت.

بر اساس این گزارش، در آخر صحبت های ظریف نشست تخصصی سفرا با فعالان بخش شخصی برگزار شد.

واژه های کلیدی: ایران | آمریکا | اقتصادی | تحریم ها | آمریکایی | تحریم های جدید | اخبار سیاست خارجی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه